I am still alive - Reisverslag uit Georgetown, Verenigde Staten van Stan Kannegieter - WaarBenJij.nu I am still alive - Reisverslag uit Georgetown, Verenigde Staten van Stan Kannegieter - WaarBenJij.nu

I am still alive

Door: Stan Kannegieter

Blijf op de hoogte en volg Stan

23 Maart 2016 | Verenigde Staten, Georgetown

Hallo iedereen,

Ik heb al super lang niks meer op mijn blog gepost en that is not a good thing. Want hierdoor ben ik een beetje mijn Nederlands aan het verliezen.

Dus ja, mijn laatste verslag ging over de eerste competitie wedstrijd die we hadden gespeeld. Update: de competitie is al twee weken afgelopen. Zo lang was het geleden dat ik wat heb geplaatst. Dit komt omdat ik zo druk was met de competitie, trainingen en school.

Maar nu de competitie is afgelopen heb ik weer tijd! Twee weken geleden hadden we het eindtoernooi van onze conference in Louisiana. Helaas verloren we in de eerste ronden tegen Austin College waartegen we in de competitie twee keer hadden gewonnen. Schoten vielen niet en Austin speelde een goede wedstrijd. Dat moet maar net gebeuren tijdens een wedstrijd in de playoffs. :(

Verder gaat het goed op school, heb mijn studierichting gekozen en het is een major in Wiskunde en minor in Economie. Dus dat geeft me wat duidelijkheid. Heb er veel vertrouwen in!

Afgelopen week natuurlijk super intensief March Madness gevolgd en dit weekend weer proberen elke wedstrijd te kijken. Was nooit echt geïnteresseerd in D1 College basketball maar hier in Texas leeft het toch echt hoor! Helaas zijn West Virginia en Steph. F. Austin er al uit dus ik heb geen favoriet meer over, maar ik ga zeker kijken!