MORGEN IS EINDELIJK DE EERSTE OFFICIELE TRAINING!! - Reisverslag uit Georgetown, Verenigde Staten van Stan Kannegieter - WaarBenJij.nu MORGEN IS EINDELIJK DE EERSTE OFFICIELE TRAINING!! - Reisverslag uit Georgetown, Verenigde Staten van Stan Kannegieter - WaarBenJij.nu

MORGEN IS EINDELIJK DE EERSTE OFFICIELE TRAINING!!

Door: Stan

Blijf op de hoogte en volg Stan

14 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Georgetown

Het is een lange tijd geleden dat ik iets op mijn blog heb geplaatst dus het werd weer eens tijd om van me te laten horen. De afgelopen weken waren druk door de vele essays en toetsen. Tot nu toe zijn al mijn cijfers erg goed en kan ik tevreden zijn! Ik ga proberen om dit vast te houden zodat ik al mijn vakken met een A gemiddeld afsluit dit semester.

Afgelopen weekend was een lang weekend omdat we Fall Break hadden. We waren vrij van zaterdag tot en met dinsdag. Helaas was het erg rustig op de campus en was zelf de commons (eetzaal) dicht. Gelukkig had ik de dag voor Fall Break een tosti ijzer gekocht dus ik had gelukkig iets om eten klaar te maken. Ook leuk was dat Jordan (vriendin van me) bezoek kreeg van haar Nederlandse vriendje Boris. Het fijne was dat ik weer even in het echt Nederlands kon praten, wat toch best apart was. Zaterdag zijn we met z'n drieën naar de Round Rock Outlets geweest waar ik even flink heb ingeslagen doordat er overal Fall Break kortingen waren. Voor de rest heb ik veel geslagen en alle Expeditie Robinson afleveringen terug gekeken tijdens mijn Fall Break. Al met al was het erg relax die 2 extra dagen weekend.

Na weken wachten is het morgen dan toch echt zover. Dan begint toch echt eindelijk de eerste officiële training!! Maar voorafgaand moeten we wel eerst (morgen ochtend om 6:00) een conditie test doen. Ik verwacht dat dat wel goed gaat komen en daarna om 16:30 is de eerste training van dit seizoen een feit. Ik heb er heel erg veel zin in en kan niet wachten tot morgen!!

Groetjes,
Stan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stan

Op vrijdag 7 augustus 2015 ben ik mijn droom achteraan gegaan en vertrokken naar Georgetown, Texas om daar te gaan studeren en basketballen voor Southwestern University. Ik ben van plan om te majoren in Mathematics of in Environmental studies.

Actief sinds 06 Sept. 2015
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 5905

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2015 - 13 Mei 2016

Southwestern University here I come

Landen bezocht: