Eerste American Football game - Reisverslag uit Georgetown, Verenigde Staten van Stan Kannegieter - WaarBenJij.nu Eerste American Football game - Reisverslag uit Georgetown, Verenigde Staten van Stan Kannegieter - WaarBenJij.nu

Eerste American Football game

Door: Stan

Blijf op de hoogte en volg Stan

20 September 2015 | Verenigde Staten, Georgetown

Hoi iedereen,

Hier een update vanuit Texas. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin! Afgelopen twee weken niet echt veel bijzonders gedaan. Beetje school, want ik had de afgelopen twee weken maar 1 essay en geen toetsen dus dat was best relax en een beetje basketball, want ik had helaas een blessure aan mijn stuitje dus moest het wat rustiger aan doen.

Wel ben ik vorige week zaterdag met een paar jongens van mijn team naar BSR cable park in Wace geweest. Dit is een soort van waterpark met 3 slides. En het was erg leuk!

Gisteren ben ik voor het eerst naar een American Football wedstrijd geweest. Ons team moest spelen tegen de East Texas Baptist Tigers en we hebben helaas met 46-37 verloren. Het was toch erg leuk om te zien! Het stadion was indrukwekkend groot. Er is plaats voor 12442 mensen en ik denk dat er ongeveer 5000 man waren. Het spelletje is boeiend om naar te kijken en er gebeurd erg veel. Ik ben zeker van plan om nog meer wedstrijden te kijken.

Aankomende woensdag heb ik mijn eerste toets voor priciples of economics, die ik natuurlijk erg goed wil maken. Dus vandaag, maandag en dinsdag ben ik druk bezig met leren.

Het volgende verslag zal ik weer over twee weken op de zondag op mijn blog posten.

Kijk voor de foto's van deze twee weken op mijn Facebook :)

Groetjes uit Texas!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stan

Op vrijdag 7 augustus 2015 ben ik mijn droom achteraan gegaan en vertrokken naar Georgetown, Texas om daar te gaan studeren en basketballen voor Southwestern University. Ik ben van plan om te majoren in Mathematics of in Environmental studies.

Actief sinds 06 Sept. 2015
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 5906

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2015 - 13 Mei 2016

Southwestern University here I come

Landen bezocht: